onsdag 16. mai 2012
Deltagerkort Sandar
Det mangler fortsatt en del innbetalinger fra spillere som har meldt seg på Sandar Cup.
Dette gjelder innbet for overnatting og bespisning.
Vennligst innbetal denne med en gang - dette gjelder som endelig påmelding for ditt barn.
Alle som tidl har meldt seg på skal ha fått faktura tilsendt pr mail.
Dersom det er noen som ikke har fått fakturaen er det viktig at dere gir beskjed til Andre på mail: andre-ka@online.no
søndag 6. mai 2012
VIF BreddeCup
torsdag 3. mai 2012
Sandar Cup
Vi blir en stor gjeng som reiser nedover.
· Lunsjpakke lørdag, smøres under frokosten.
· Middag lørdag mellom eller etter kampene.
· Frokost søndag.
· Lunsjpakke søndag, smøres under frokosten.
· Middag søndag før en starter på hjemturen.
· 50 % rabatt på kino.
· Fri adgang til museene i Sandefjord.
· Fri adgang til svømmehallen i Sandefjord.
· Fri adgang til disco.
· Sandarcupen's egen cup-T-skjorte!
Det er viktig at dette gjøres da det er å regne som en endelig påmelding til cupen.
Først når vi ser det endelige antallet kan vi ta en avgjørelse på om vi stiller med 2 eller 3 lag i cupen.
fredag 27. april 2012
Sko
For de av dere som har ulike sko til ulike underlag: ta med begge par på kamper fremover. Kamper kan bli flyttet fra ett underlag til et annet uten at vi får beskjed.
mandag 23. april 2012
Treningsavgift
Dette er nødvendig for at vi skal kunne hente utstyret vi trenger, at banene blir vedlikeholdt samt ikke minst at forsikring etc. er i orden for ditt barn.
mandag 16. april 2012
Rabatt G-sport
SAMT EN REKKE OVERRASKENDE TILBUD
fredag 16. mars 2012
Info om 7-er
Vi viser til foreldremøte torsdag 15. mars med flere konstruktive tilbakemeldinger fra foreldregruppen. Dette setter vi stor pris på, og dette bidrar til et godt samarbeid mellom foreldre og trenere.
En av tilbakemeldingene fra foreldregruppen gikk på at det bør utarbeides en kort "redegjørelse" med fokus på alle de positive sidene man ser ved å fortsette med 7'er fotball inn i 2012 sesongen, og at en slik "redegjørelse" vil bidra til at alle foresatte formidler dette relativt likt til sin datter/sønn når temaet diskuteres på hjemmebane.
- Når spillet foregår på mindre bane får man langt flere berøringer i løpet av en kamp enn ved spill på stor bane, og dette bidrar til raskere utvikling av basisferdigheter som mottak av ball, presisjon i pasninger, skudd og føring av ball.
- Når spillet foregår på mindre bane oppstår det langt flere målsjanser enn på større bane, og man vil sannsynligvis score flere mål i hver kamp og bli en bedre målscorer.
- Når spillet foregår på mindre bane vil løpskapasitet ikke være like viktig, og det kan i større grad fokusere på teknikk og ballbehandling.
- Spill på trening for 99 kullet foregår på små baner (5'er til 7'er), og de som spiller 7'er vil kunne trekke med seg veldig mye av det som skjer på trening direkte inn i kampsituasjonen.
Hvis dere foreldre bruker noen minutter hjemme med å formidle budskapet i punkt 1 - 4 og trenerteamet formidler det samme på trening, vil et godt grunnlag være lagt for å motivere spillerne til videreføring av 7'er fotball i 2012.
Ta gjerne kontakt med Thomas, Christian eller Cato dersom dere har spørsmål vedrørende dette.
Hilsen trenerteamet
onsdag 14. mars 2012
Foreldremøte tor kl 19
I Frognhallen.
Vi sees!
PS! Som tidl opplyst blir det ingen organisert trening i morgen grunnet foreldremøtet.
fredag 9. mars 2012
Foreldremøte 15. mars
torsdag 8. mars 2012
Kontaktopplysninger
"Ole lagleder" forsøker å få komplett oversikt over alle spillernes kontaktinfo.
Det er derfor fint om alle kan sende en mail til han med følgende opplysninger:
Navn spiller:
Fødselsdato:
Gateadresse:
Postnr / Sted:
Mail 1:
Mail 2:
Mobil 1:
Mobil 2:
De fleste skal ha fått mail fra Ole eller Vidar i dag om det samme - bruk da gjerne den tabellen som lå ved i selve mailen.
Da blir det lettere for Ole å klippe / lime :-)
Hvis ikke sender dere en mail til Ole med ovennevnte info.
Viktig at alle opplysninger er med.
Uansett metode - dere sender til ole.eielsen@edb.com
Takk og takk !
torsdag 16. februar 2012
Ingen trening i vinterferien
Vi tar treningsfri i vinterferien.
Siste trening før vinterferien er i dag torsdag 16. feb.
Oppstart etter ferien er mandag 27. feb.
Vi ønsker dere alle en fin vinterferie.
Hilsen trenerteamet
tirsdag 14. februar 2012
Påmeldingsfrist
Absolutt siste frist for å melde seg på Cup i Ås er 26. Feb.
Ønsker du å være med - meld deg på med en gang :-)
For info om cupen - se lenger ned.
mandag 13. februar 2012
TUSEN TAKK!
lørdag 4. februar 2012
Kakelodd - resultat
Kakelotteriet innbrakte et overskudd på 12.152,- kroner i dag etter utgiftene til lodd (353,-) er trukket i fra.
Veldig bra jobba til alle som har bidratt. Særlig med tanke på at vi ikke fikk stå ved inngangen å selge, er dette et veldig bra resultat.
Dette er gode penger å ha når over 40 spillere skal reise på cup til sommeren :-)
En ekstra takk til Ole som har hatt regien.
torsdag 2. februar 2012
Trening lørdag avlyst
Trening i dag gikk helt fint, men det er meldt 5-10 grader kaldere mot helgen.
Med lørdag formiddag som det kaldeste - det er meldt temperaturer ned mot - 20 i Drøbak - og da er det fort enda kaldere på Høiås.
Trening på Høiås lørdag 04. feb er derfor avlyst.
Kakelotteri samt sonetrening inne går selvsagt som planlagt for de som skal bidra / være med på det.
OBS! Det er viktig å følge med på bloggen hver dag fremover.
Ettersom temperaturen er meldt lav de nærmerste dagene kan treninger bli avlyst på kort varsel. Så gjør det til en vane å sjekke bloggen hver ettermiddag det er trening.
PS! Trening søndag ser vi an hvordan temperaturen utvikler seg i løpet av helgen.
Så følg med her på bloggen :-)
onsdag 1. februar 2012
Keepertrening
tirsdag 31. januar 2012
Kakelotteri - lørdag 04. feb
Kakelotteriet lørdag nærmer seg. Vi skal totalt ha 4 kakelotterier i løpet av 2012. Alle oppgavene skal bli rettferdig fordelt blant spillerne og de foresatte. Kakelotteriene er en svært viktig del av inntektsgrunnlaget vi har i laget. Så det er viktig at alle bidrar.
Det er plukket ut følgende spillere som skal bidra nå på lørdag.
Gjertsen | Adrian |
Spoletini | Adrian |
Graav | Aleksander |
Wolff | Aleksander |
Johannessen | Anders |
Thorbjørnsen | Elise |
Birkeland | Henrik |
Finnøy | Herman |
Jørgensen | Håkon |
Gustafsen | Jenny |
Skjellerud | Joakim |
Boldevin | Jonas |
Aarstrand | Julius |
Nataas | Kevin |
Kopreitan | Kim |
Tofthagen | Mats N. |
Øystese | Olav |
Sæther-Larsen | Pernille |
Enchvan | Pi |
Habbestad | Simon |
Fjeld | Sindre |
Gjems | SveinJørgen |
Skjønhaug | Tobias |
Stubberud | Tobias |
Gevinster er 2 stk kaker (bak gjerne en langpanne og del denne i to) + en gevinst a ca 50,- (konfekt, sjokolade eller lignende). Viktig å pakke inn gevinstene på en ”delikat måte”. Ser det pent ut selger vi langt flere lodd J. Gevinstene leveres mellom 09.30 – 10.00 på Drøbak City (regner med at bordet står ved Narvesen). Ole vil være der for å ta i mot. For de som skal ha siste vakt (16.00 – 18.00), kan gevinstene tas med når man kommer til vakt – NB! Gjelder kun siste vakt.
Ansvarlig voksen: Adrian Gjertsen + Aleksander Wolff
Spillere: Adrian G, Aleksander Wolff, Joakim S, Jonas B, Julius A, Kevin N
Ansvarlig voksen: Anders Johannessen + Elise Thorbjørnsen
Spillere: Anders J, Elise, Kim K, Mats N.T., Olav Ø, Pernille
Ansvarlig voksen: Henrik Birkeland, Herman Finnøy
Spillere: Henrik B, Herman F, Pi E, Simon H, Sindre F, Svein Jørgen G,
Ansvarlig voksen: Håkon Jørgensen, Jenny Gustafsen
Spillere: Håkon J, Jenny, Adrian S, Aleksander G, Tobias Skjønhaug, Tobias Stubberud
Må noen bytte vakt må dette avtales mellom dere + at det skal gis beskjed til Ole om dette.
Viktig at alle spillerne stiller i rød DFI-drakt.Ole fikser det praktiske rundt pengetasker, bord etc.
Da ønsker vi alle lykke til med dugnaden – og med strålende innsats er målet å selge alle loddene – noe som betyr 20.000,- i lagskassen J
Kontaktinfo til Ole:Ole Eielsen
Mobil 916 94 131
Mail: ole.eielsen@edb.com
Sandar Cup
1. Håkon
2. Sindre
3. Adrian G
4. Jonas Grønnern
5. Kim
6. Øyvind
7. Tobias Skjønhaug
8. Markus G
9. Olav
10. Herman
11. Alexander Østli
12. Alexander Graav
13. Didrik
14. Henrik
15. Timian
16. Tobias Stubberud
17. Jonas Boldevin
18. Mathias
19. Magnus P
20. William
21. Jenny
22. Selma
23. Alexander Wolff
24. Gard
25. Pernille
26. Kristoffer
27. Filip Engedahl
28. Stian
29. Sander
30. Sebastian Rolness
31. Nikolai
32. Erlend
33. Lars
34. Kevin
35. Aksel
36. Marius
37. Philip
38. Anders
39. Tobias Johannessen
40. Aleksander Karlsen
41. Even
42. Laurits
Veldig fint at det passet for så mange i gruppa vår. Vi kommer tilbake med mer informasjon i god tid før sommerferien.
Sportslig hilsen
Trenerteamet
søndag 29. januar 2012
Sonetrening 4. feb
fredag 27. januar 2012
Hotell Sandar Cup
Vi har ikke lyktes å finne et overnattingssted som er stort nok til at både foreldre, søsken etc. kan overnatte på samme sted som spillerne. Spillerne m/ støtteapparat kommer derfor til å overnatte på en av skolene som blir stilt til disposisjon.
Vi regner med det er mange foreldre og søsken som allikevel vil være med å heia på lagene. De som har deltatt på turneringen før har informert om at Hotel Kong Carl i Sandefjord er et godt utgangspunkt for heiagjengen å bo. Det er allerede en del foreldre som har booket rom her. Så til de av dere som ønsker å bo på samme sted - book rom med en gang. Det er svært mange lag som skal delta på cupen, og det må derfor påregnes svært fulle hotell i Vestfold i den aktuelle helgen. Pris for et dobbeltrom på Hotel Kong Carl er 990,- pr natt denne helgen.
Telefonnr til hotellet er 33 46 31 17
Link til nettsiden: http://www.kongcarl.no/