torsdag 16. august 2012

Dommere


Til alle som gikk dommerkurs i våres.

Også i høst kommer jeg til å sette opp dommere til de interne 5-er kampene på Ullerud. Tror de fleste av dere som var med i våres ønsker å fortsette, men for å få oversikt vil jeg gjerne at dere som vil dømme sier i fra.

Dersom du vil dømme interne 5-er kamper på Ullerud i høst, send en mail til vidar@bedre.net og gi beskjed om det (send mail også hvis du ikke vil dømme lenger, gjelder altså kun de som dømte før sommeren). Jeg kommer til å sette opp en oversikt over dommerne og hvilke kamper dere skal dømme hver uke, som blir lagt ut her på bloggen hver søndag.

Jeg har jo oversikt over hvilke kamper dere selv skal spille fra uke til uke og når dere trener fotball, og dermed når dere kan dømme. Jeg setter opp dømming som ikke kolliderer med dette. Dersom det er andre aktiviteter dere driver med som ikke jeg vet om, skriv om det i mailen dere sender meg.

Fint om alle som vil dømme (også dersom du ikke vil dømme, så jeg er sikker på at alle har fått dette med seg) sender meg en mail  med en gang - det er kamper allerede neste uke.

MVH - Vidar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.