torsdag 27. mars 2014

Dommere i kommende sesong

Jeg vil gjerne vite om hvem av dere som ønsker å dømme kamper på Ullerud i år.
Enten 5-er kamper eller 7-er kamper.

Gi feedback om du ønsker å dømme til meg på  vidar@bedre.net
Gjelder uansett om du ønsker litt, mye, kun 5-er / kun 7-er etc.
Skriv gjerne litt om det i mailen du sender :-)

PS! Du forplikter deg ikke - dette er kun for å "lodde stemningen" :-)

Fint om alle som dømte kamper i fjor gir meg en feedback - så jeg vet hva vi kan regne med.
Mange av 5-er og 7-er trenerne har skrytt masse av dere - og klubben ønsker å videreføre den gode tradisjonen dere har vært med på å starte :-)

PS! Noen av dommerne fra i fjor har lagt egne fotballsko på hylla.
Dersom man allikevel ønsker å dømme er det supert.

Ved spørsmål - ring meg på mobil 9056 5750.

MVH Vidar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.